Monster IPTV

Monster IPTV Återbetalningspolicy

Gällande datum: [25-10-2024]

På Monster IPTV är vi engagerade i att tillhandahålla en pålitlig och trevlig upplevelse. Vi förstår att saker och ting ibland inte går som planerat, så vi har en enkel återbetalningspolicy på plats för att säkerställa rättvisa.

1. Omedelbar digital leverans

Som en digital streamingtjänst levereras vårt innehåll direkt efter prenumeration, och på grund av detta återbetalas avgifterna i allmänhet inte. Vi finns dock här för att hjälpa till om något inte fungerar som det ska.

2. Hur vår återbetalningsprocess fungerar

Om du upplever problem med vår tjänst:

    1. Kontakta oss: Kontakta vårt supportteam på Support@monsteriptv.com.se med detaljer om problemet.

    1. Felsökning och support: Vi kommer att arbeta nära dig för att felsöka och lösa problemet. Vår prioritet är att få din tjänst att fungera smidigt.

    1. Beslut om återbetalning: Om vi inte kan lösa problemet inom rimlig tid erbjuder vi en fullständig eller delvis återbetalning baserat på de specifika omständigheterna.

3. Berättigande till återbetalning

Återbetalningar kan utfärdas om:

    • Tjänsten är otillgänglig: Vi kan inte återställa åtkomsten till tjänsten inom en rimlig tid efter felsökning.

    • Ihållande problem: Tekniska problem hindrar dig från att få tillgång till tjänsten och vårt supportteam inte kan lösa dem.

4. Situationer som inte berättigar till återbetalning

Återbetalningar ges i allmänhet inte för:

    • Problem som inte är relaterade till Monster IPTV-tjänsten, t.ex. kompatibilitet med användarens enhet.

    • Avbrott eller dålig prestanda på grund av lokala nätverksproblem eller internetanslutning.

    • Fall där felsökningshjälp har nekats.

5. Begäran om återbetalning

Om du anser att du är berättigad till en återbetalning efter felsökning, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på Support@monsteriptv.com.se med dina kontouppgifter och en sammanfattning av problemet. Återbetalningar, om de godkänns, kommer att behandlas tillbaka till din ursprungliga betalningsmetod inom [5-10 arbetsdagar].

6. Kontakta oss

Om du har några frågor eller om du upplever problem är vi här för att hjälpa till!

E-post: Support@monsteriptv.com.se